• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Erasmus+

Erasmus+ KA1 2019-2022

Το Εrasmus+ είναι το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη στήριξη της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού στην Ευρώπη. Το πρόγραμμα, προσφέρει την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς να βιώσουν μια μαθησιακή εμπειρία σε μια άλλη χώρα. Οι συμμετέχοντες μέσω των επιμορφωτικών δραστηριοτήτων που προσφέρουν τα σχέδια μαθησιακής κινητικότητας έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους. Δίνεται επίσης η δυνατότητα να βελτιώσουν τις γλωσσικές δεξιότητες, να έρθουν σε επαφή με μια νέα κουλτούρα και πολιτισμό και να αναπτύξουν το αίσθημα της ευρωπαϊκής ταυτότητας.

Το σχολείο μας, συμμετέχει στο πρόγραμμα ERASMUS+ ΚΑ1 από το 2019 με θέμα "Nέες τεχνολογίες ως εργαλείο μάθησης για τα παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία". Μέσα στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου πρέπει να πραγματοποιήσουν 6 κινητικότητες σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες με σκοπό να παρακολουθήσουν σεμινάρια των οποίων οι στόχοι ταιριάζουν με το θέμα του σχολείου μας. 

Παρουσίαση στόχων και σχεδίου δράσης του προγράμματος σε συνεδρία προσωπικού.

 

Συμμετοχή στο σεμινάριο "Facing Diversity: Intercultural Classroom Management" 

Φλωρεντία, 9/12/2019-14/12/2019

 

Στο συγκεκριμένο σεμινάριο ασχοληθήκαμε με θέματα όπως: Πώς είναι δυνατόν να δημιουργηθεί ένα αναλυτικό πρόγραμμα κατάλληλο τόσο για Κύπριους μαθητές όσο και για μαθητές με μεταναστευτική βιογραφία; Πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να αντιμετωπίσουν δυσκολίες γλώσσας και επικοινωνίας; Πώς μπορούν οι μαθητές να αλληλεπιδράσουν με παραγωγικό τρόπο ανεξάρτητα από την πολιτιστική τους ανήκει;

Μέσα από μελέτη περιπτώσεων, ανταλλαγή καλών πρακτικών και ελκυστικές δραστηριότητες, εξερευνήσαμε διαπολιτισμικές εκπαιδευτικές πρακτικές και σχεδιάσαμε δραστηριότητες που στοχεύουν στην κάλυψη των αναγκών των μαθητών με μεταναστευτική βιογραφία. Τέλος, γνωρίσαμε  καινοτόμες μεθόδους οι οποίες μετατρέπουν τη διαφορετικότητα από βάρος σε ευκαιρία.

 

Συμμετοχή στο σεμινάριο ''Using Technology in the Classroom"

 Κροατία, 5/6/2021-11/6/2021

 

Μέσα από την παρακολούθηση και ενεργή συμμετοχή στο συγκεκριμένο σεμινάριο πετύχαμε τα πιο κάτω:

Εφαρμόσαμε ψηφιακές τεχνολογίες στις πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης

Προετοιμαστήκαμε για τη χρήση διαφόρων εργαλείων ΤΠΕ, εφαρμογών και διαδικτυακών πλατφορμών

Εφαρμόσαμε τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας στην τάξη για την ενίσχυση των κινήτρων και της δημιουργικότητας

Χρησιμοποιήσαμε τα εφαρμογίδια Plickers, κωδικών QR, κατασκευή αιθουσών διαφυγής χρησιμοποιώντας φόρμες Google, Goosechase, παιχνίδια κινδύνου, επιτραπέζια παιχνίδια, Wordwall, Quizlet, Flipgrid

Εφαρμόσαμε την ψηφιακή τεχνολογία στη διδασκαλία ξένων γλωσσών καθώς και στις ανάγκες ειδικής αγωγής

Εμπνευστήκαμε για την εφαρμογή της ψηφιακής τεχνολογίας στην τάξη και εξάσκηση στο πώς να κάνουμε παρουσιάσεις υψηλότερου επιπέδου 

 

Συμμετοχή στο σεμινάριο ''Photo and Video making in your Classroom: The Educational Power of Multimedia''

Φλωρεντία, 28/6/2021-3/7/2021

 

Μέσα από την παρακολούθηση του συγκεκριμένου σεμιναρίου μάθαμε να χρησιμοποιούμε και να προσαρμόζουμε υπάρχοντες οπτικοακουστικούς πόρους καθώς και να δημιουργούμε τους δικούς μας για να ενισχύσουμε και να τονώσουμε τη μάθηση των μαθητών μας.

Γνωρίσαμε αποτελεσματικές συσκευές και δωρεάν λογισμικά για τη διαχείριση και την παραγωγή βίντεο, φωτογραφιών και ήχων. Μάθαμε να συγκεντρώνουμε επαγγελματικούς και ασφαλείς διαδικτυακούς πόρους, να ανεβάζουμε και να μοιραζόμαστε υλικό στο διαδίκτυο, να διαχειριζόμαστε χρονοδιαγράμματα, ήχο και φωτογραφίες και να προσθέτουμε υπότιτλους σε ένα βίντεο. Μέχρι το τέλος του σεμιναρίου, ήμασταν σε θέση να σχεδιάζουμε εκπαιδευτικά έργα χρησιμοποιώντας τεχνολογίες βίντεο και φωτογραφίας για τους μαθητές του σχολείου.

 

Συμμετοχή στο σεμινάριο ''Interaction and Management of Multicultural groups''

 Ρώμη, 4/4/2022-8/4/2022

 

Μέσα από την παρακολούθηση του συγκεκριμένου σεμιναρίου, γνωρίσαμε πως μπορεί να επιτευχθεί η ουσιαστική και αποτελεσματική ένταξη όλων των παιδιών, ανεξαρτήτου θρησκείας και εθνικότητας, στη μαθησιακή διαδικασία. Γνωρίσαμε πετυχημένες αλλά και λανθασμένες πρακτικές ένταξης, με σκοπό να επιλέξουμε αυτές που ταιριάζουν στο δικό μας σχολικό πλαίσιο. Τέλος, σχεδιάσαμε διάφορες δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να συμβάλουν στην αποδοχή αλλά και αποτελεσματική ένταξη των παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία. 

 

Συμμετοχή στο σεμινάριο ''Competences and Awareness for a Multicultural Classroom''

 Ελσίνκι, 2/5/2022-7/5/2022

 

Το συγκεκριμένο σεμινάριο βοήθησε :

Να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία της εισαγωγής της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης σε πολυπολιτισμικές τάξεις.

Να ανακαλύψουμε μεθόδους διδασκαλίας που είναι πιο κατάλληλες για διαπολιτισμικές τάξεις.

Να καθοδήγησουμε συνομιλίες και διαλόγους σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα.

Να εφαρμόσουμε διαφορετικές τεχνικές για την εισαγωγή των μαθητών σε διαφορετικούς πολιτισμούς.

Να εφαρμόσουμε διάφορες δραστηριότητες για να κάνουμε τους μαθητές από διαφορετικούς πολιτισμούς να αλληλεπιδρούν με ισότητα και σεβασμό.

Να ενισχύσουμε την πολιτισμική συνείδηση των μαθητών.

 

Συμμετοχή στο σεμινάριο ''There is an App for That! Exploring the Best Apps for Teaching and Student Learning''

Φλωρεντία, 2/5/2022-7/5/2022

 

Το συγκεκριμένο σεμινάριο βοήθησε ώστε να:

Είμαστε σε θέση να χρησιμοποιούμε διάφορα εκπαιδευτικά εφαρμογίδια στην τάξη, παρέχοντας στους μαθητές την καλύτερη μαθησιακή εμπειρία.

Κάνουμε μια γενική επισκόπηση των πολλών εκπαιδευτικών δυνατοτήτων της χρήσης εκπαιδευτικών εφαρμογίδιων και της ενισχυτικής διάστασης που φέρνει στην τάξη κατά τη χρήση τους.

Είμαστε σε θέση να επιλέγουμε τα καταλληλότερα εφαρμογίδια ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών ανάμεσα στην πληθώρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των παιχνιδιών και των κουίζ.

Ενισχύσουμε τη δημιουργικότητα των μαθητών και να βελτιώσουμε τις τεχνικές μελέτης χρησιμοποιώντας εφαρμογίδια. 

 

Μέσα από τα σεμινάρια που παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί κατά τη διάρκεια του εφαρμογής του προγράμματος Erasmus+, το προσωπικό του σχολείου κατάφερε να οργανώσει ένα σχέδιο δράσης με δραστηριότητες οι οποίες μετέτρεψαν το σχολείο σε ένα περιβάλλον δημιοργικό και ευχάριστο για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα απο την εθνικότητα και τη θρησκεία τους.